تبیین رفتار ارائه ی ایده در نظام پیشنهادهای سازمانی

غلامحسین عبدالله‌زاده؛ ابوالقاسم عربیون؛ ابوالقاسم شریف‌زاده؛ بهرام‌رضا امیری

دوره 5، شماره 10 ، خرداد 1392، ، صفحه 169-191

https://doi.org/10.22067/pmt.v5i10.34897

چکیده
  تحقیق حاضر با هدف تبیین رفتار ارائه ی ایده در نظام پیشنهادهای سازمانی به صورت مطالعه ی موردی، در شرکت مخابرات استان خراسان رضوی، انجام شد. نظریه ی شناخت اجتماعی، برای طراحی چارچوب مفهومی تحقیق، مورد استفاده قرار گرفت. بر این اساس، یک مدل نظری، برای بررسی و تبیین روابط بین عوامل زمینه‌ای و ادراک‌های فردی ارائه ی ایده و رفتار ارائه ...  بیشتر